کلاس‌های ویژه‌ی امتحانات نهایی

چهارشنبه 22 فروردین 1403

ميزان تاثير سوابق تحصيلي در کنکور سراسري به ميزان 50 درصد با تاثير قطعي در نظر گرفته شده است. داوطلباني که به دنبال پاسخ کدام معدل در کنکور تاثير دارد هستند و قصد ثبت نام کنکور سراسري را دارند شرط معدل و تاثير آن به اين شرح است:

تاثير معدل يا تاثير سوابق تحصيلي در کنکور نظام جديد براي تمامي داوطلبان گروه هاي رياضي، تجربي و انساني به ميزان 50 درصد قطعي است. منظور از سوابق تحصيلي، معدل کتبي داوطلب است که با توجه به نمرات امتحانات نهايي محاسبه مي‌گردد. اين تاثير پنجاه درصدي هم در کنکور ارديبهشت و هم در کنکور تير ماه 1403 اعمال مي‌گردد.

تاثير سوابق تحصيلي در نوبت اول و دوم کنکور سراسري بر اساس معدل نمرات دروس عمومي و تخصصي پايه دوازدهم دانش‌آموزان پنجاه (50) درصد قطعي بوده که اين تاثير در آزمون سراسري شامل دروس عمومي با ضريب 28 و دروس تخصصي با ضريب 22 مي باشد که در مجموع 50 درصد تاثير قطعي در سوابق را شاهد هستيم. در آزمون سراسري 1403 معدل نمرات دروس عمومي و تخصصي پايه دوازدهم دانش‌آموزان پنجاه (50) درصد تاثير قطعي و سوابق تحصيلي آزمون سراسري در سال 1404 و پس از آن بر اساس معدل نمرات دروس عمومي کنکور و تخصصي دانش‌آموزان شصت (60) درصد تاثير قطعي خواهد بود.
با توجه به اين که از امسال امتحانات پايه دهم و يازدهم نيز مانند سال دوازدهم به صورت نهايي در سراسر کشور برگزار مي شود، در کنکور 1404 معدل سال يازدهم در تاثير خواهد داشت و در کنکور 1405 نيز معدل سال دهم تاثير گذار خواهد بود.

با توجه به اهميت امتحانات نهايي هم براي کسب ديپلم و هم براي راهيابي به دانشگاه، آکادمي آواي فضيلت با طراحي دوره‌ي جمع بندي امتحانات نهايي شرايطي را فراهم آورده تا در فرصت يک ماهه‌ي باقي مانده تا امتحانات نهايي خرداد 1403 دانش آموزان هر سه پايه‌ي متوسطه دوم (دهم، يازدهم و دوازدهم) که امتحان نهايي خواهند داشت بتوانند با کيفيت بسيار بالا براي اين امتحانات آماده شوند.
کلاس‌هاي آمادگي و جمع بندي امتحانات نهايي خرداد با تدريس دبيران برجسته و کارآمد تهران برگزار خواهد شد. دانش آموزان ايران زمين از هر کجاي ايران مي توانند در اين کلاس ها ثبت نام نمايند زيرا اين کلاس ها به صورت آنلاين برگزار خواهد شد ( درس فارسي هر سه پايه حضوري و در دانشگاه خوارزمي تهران { دروازه دولت } برگزار خواهد شد).

+ جزوه ها و نمونه سوالات
+ 10 جلسه يک ساعته
+ تعداد جلسات دروس مجموعه اي متفاوت است. مجموع جلسات پکيج ها حداقل 12 جلسه است.
+ اساتيد برجسته، با تجربه و متخصص
+ آمادگي حداکثري براي کسب بهترين نمره در امتحان نهايي

همچنين با توجه به شهريه‌ي بسيار اقتصادي اين کلاس ها امکان ثبت نام براي همه فراهم است.

براي کسب اطلاعات بيشتر با اين شماره تماس بگيريد:
0912-542-5602

با حضور فعال در اين کلاس ها مي توانيد با معدل بالا از اين آزمون هاي سرنوشت ساز عبور کنيد.

هم اکنون ثبت نام کنيد.